Program
dzień I – 4 | 11 | 2020
dzień II – 5 | 11 | 2020
Pobierz program w wersji PL.
dzień I – 4 | 11 | 2020
BEZPIECZNE PRZESTRZENIE MIEJSKIE |
|
10.15 – 10.30 |
Otwarcie konferencji i powitanie uczestników
|
10.30 – 11.00 |
Bezpieczne ulice w Norwegii
|
11.00 – 11.20 |
Zintegrowane podejście do miasta zaprojektowanego dla ludzi
|
11.20 – 11.50 |
mini debata: Jak zmienić miasto słuchając mieszkańców?
|
11.50 – 12.10 |
Ulice przyjazne dzieciom: jak wyglądają i dlaczego są ważne?
|
12.10 – 12.30 |
Szkolne ulice w Wiedniu
|
12.30 – 12.50 |
mini debata: W rozmowie o ulicach przyjaznych dzieciom w Wiedniu i na całym świecie
|
12.50 – 13.20 |
mini debata
|
13.20 – 13.40 |
Playstreets w Berlinie – małe zmiany z dużym potencjałem
|
13.40 – 14.00 |
System monitorowania dużych skupisk ludzi w Amsterdamie
|
14.00 – 14.20 |
Pomoc miastom w walce z COVID dzięki inteligentnym rozwiązaniom w zakresie mobilności
|
14.20 – 14.40 |
Miasto bezpieczne, czyli jak tworzyć atrakcyjną, estetyczną, dostępną dla wszystkich przestrzeń miasta
|
14.40 – 15.00 |
MaaS4 – bezpieczne ulice (@ Eindhoven)
|
15.00 – 15.20 |
Bezpieczne ulice z wykorzystaniem Big data
|
15.20 – 15.30 |
|
dzień II – 5 | 11 | 2020
KOMPETENCJE XXI WIEKU |
|
9.40 – 9.50 |
Powitanie uczestników
|
9.50 – 10.10 |
cd. bloku Bezpieczne ulice: Kolejne kroki w kierunku Wizji Zero: perspektywa UE w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego
|
10.10 – 10.50 |
Jak technologia pomogła Estonii znaleźć się na pierwszym miejscu rankingu PISA w Europie?
|
10.50 – 11.20 |
Subtelne umiejętności dla życzliwych miast
|
11.20 – 11.50 |
Fińskie doświadczenia edukacyjne
|
11.50 – 12.20 |
Demokratyzacja transformacji miejskiej poprzez łączenie rzeczywistych i cyfrowych przestrzeni miejskich
|
12.20 – 12.50 |
Jutro należy do tych, którzy je tworzą
|
12.50 – 13.10 |
Insygnia przyszłości
|
13.10 – 13.40 |
mini debata: Czego i jak się uczyć, by budować w sobie i mieście kompetencję rezyliencji?
|
13.40 – 14.00 |
Projekt ReSpitalka
|
14.00 – 14.20 |
Alfabetyzm klimatyczny
|
14.20 – 14.30 |
ZAKOŃCZENIE
|